اگه می تونه غریبه

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

با چشات می خندی اما تو دلت یه چیز دیگست

بم میگی عزیزم و حیف ، تو دلت عزیز دیگست

پنهونش نکن می فهمم می دونم که اشتبا نیست

هرچی باشه اونو میخوای عزیزم اینکه گناه نیست

اگه می تونه غریبه تو رو خوشبخت کنه یارم

دستتو خودم با شادی توی دست اون می ذارم

می گذرم از دلت اما این تو خاطرت بمونه

واسه یارت کم نذاری بی تو یارت نمی تونه

بش نگو حتی که دستات یه روزی پناه من بود

صورت ماه و قشنگت یه زمونی ماه من بود

من که عاشقم می فهمم سخته اینا رو شنیدن

سخته تو چشمای یارت عشق یک غریبه دیدن

من که عاشقم می فهمم ، چقدر سخته نباشی

مرگ ِ واسش که ببینه با یه غریبه آشنا شی

برو خوش باش نازنیم ، من خوشم به دل خوشیهات

بگذر از شکستن من دستشو بگیر تو دستات


+ برای دانلود اینجا کلیک کنید

+ علی باقری . چندوقتیه به توصیه ی کی از دوستان آهنگاش رو گوش میدم . صداش معرکست



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت13:24---14 تير 1391
جوووووووونم علی باقری که حرف دل آدمو میزنه
پاسخ:آره والا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк